toma-tamatem
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

We Are The Master Of Forums

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ستديو انا مصري التحليلي لتحليل مباريات الزمالك, ولا تقول مودرن ولا دريم ههههههههه

كاتب الموضوعرسالة
bosy182

المساهمات : 98

ستديو انا مصري التحليلي لتحليل مباريات الزمالك, ولا تقول مودرن ولا دريم ههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: ستديو انا مصري التحليلي لتحليل مباريات الزمالك, ولا تقول مودرن ولا دريم ههههههههه   ستديو انا مصري التحليلي لتحليل مباريات الزمالك, ولا تقول مودرن ولا دريم ههههههههه Icon_minitimeالجمعة يناير 09, 2009 6:05 pm

ستديو انا مصري التحليلي لتحليل مباريات الزمالك, ولا تقول مودرن ولا دريم ههههههههه Clapping بسلم على اجمل واجمد زمالكوية فى الدنيا ستديو انا مصري التحليلي لتحليل مباريات الزمالك, ولا تقول مودرن ولا دريم ههههههههه Clapping

معلش غبت عنكو شوية بس غصب عنى ظروف مرضي

بس خلاص الحمد لله انا زى القرد دلوقتى ستديو انا مصري التحليلي لتحليل مباريات الزمالك, ولا تقول مودرن ولا دريم ههههههههه Naughty

ستديو انا مصري التحليلي لتحليل مباريات الزمالك, ولا تقول مودرن ولا دريم ههههههههه 36_1_27 وهبقى معاكو وعلى قلبكو لحد ماتزهقو منى ستديو انا مصري التحليلي لتحليل مباريات الزمالك, ولا تقول مودرن ولا دريم ههههههههه 36_1_27

ما علينا ستديو انا مصري التحليلي لتحليل مباريات الزمالك, ولا تقول مودرن ولا دريم ههههههههه Whistling

انا جاتلى فكرة بنت حرام

هنعمل زى ستديو تحليلي لتحليل ماتشات الزمالك

يعنى مثلا قبل الماتش بيوم هنحط قائمة الفريقين

واخر النتائج واللقاءات بينهم ونتوقع تشكيل الفرقتين

وبعد الماتش نقول ايه رئينا فى اداء الفرقتين

وهكذا بقى يارجالة انتو اكيد عارفين الباقى

ولا تقولو علاء صادق ولا علاء ...... ستديو انا مصري التحليلي لتحليل مباريات الزمالك, ولا تقول مودرن ولا دريم ههههههههه Clapping

ايه النظام الفكرة هتعجبكو ولا ايه

يعنى اثبت ولا هتنفضو

ياريت تقولولى الفكرة عاجبتكو ولا لا

تقبلو تحياتى جميعا ستديو انا مصري التحليلي لتحليل مباريات الزمالك, ولا تقول مودرن ولا دريم ههههههههه Thumbsup

ستديو انا مصري التحليلي لتحليل مباريات الزمالك, ولا تقول مودرن ولا دريم ههههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الزمالك في عيون الصحافة يوميا